دوره های خوشنویسی با خودکار

آموزش خوش خطی و خوش نویسی با خودکار، 4 دوره دارد:  1- مقدماتی    2- متوسط   3- پیشرفته   4- تکمیلی

در دوره ی مقدماتی شما فقط با شکل کلمات آشنا می شوید و با گذراندن این دوره می توانید خوش خط شوید، زیرا خوش خطی یعنی نوشتن حروف و کلمات به صورتی که با خط نستعلیق نوشته می شوند اما چون در این دوره بر روی ظرافت و ضخامت تاکید نمی شود، می توان گفت که همان خط تحریری می شود و شما بعد از این دوره یک فرد خوش خط خواهید بود.

در دوره های متوسط و بعد از آن، با روش های ایجاد ظرافت و ضخامت و هم چنین خوشنویسی پیشرفته با خودکار آشنا می شوید.

فیلم های آموزشی را می توانید در سایت هنرهای خودکاربه آدرس     www.penarts.net     دریافت کنید و از آن ها استفاده کنید.هم چنین می توانید با مراجعه به سایت، در کلاس مجازی خوشنویسی با خودکار ثبت نام کنید که در این صورت نیازی به دانلود فیلم های آموزشی و دروس ندارید و در کلاس مجازی (تلگرام) برای شما ارسال خواهد شد.

 نکته قابل توجه این است که شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا در فیلم های دوره ی مقدماتی ظرافت و ضخامت نیز اعمال شده است؟ در جواب باید گفت که درست است که در این دوره تاکید بر شکل حروف و کلمات می باشد، اما به دلیل اینکه می خواهیم کسانی که به خوشنویسی با خوکار به روش پیشرفته علاقه دارند و می خواهند دوره های بعدی را نیز آموزش ببینند، با شکل ظرافت و ضخامت ها در حروف و کلمات آشنا بشوند و در ذهنشان ثبت شود. در این صورت کسانی که در دوره های بعدی شرکت می کنند سریعتر به مقصد می رسند.

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید